Vítejte, přihlásit se
Košík: (prázdný)

Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Košík K pokladně

BDSM klub

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné podmínky jsou neoddělitelnou součástí každé spotřebitelské smlouvy uzavřené mezi provozovatelem tohoto e-shopu a objednavatelem. Objednavatel uzavírá za svojí stranu smlouvu potvrzením objednávky písemnou nebo elektronickou formou. Provozovatel potvrzuje smlouvu zasláním potvrzení o přijetí objednávky elektronickou nebo písemnou formou.

1) Cena

Cena zboží je uvedena pro každou položku samostatně, její součástí je DPH dle zákonem stanovené výše a je uvedena v korunách českých. Provozovatel e-shopu je plátcem DPH a je registrován k dani v České republice.

V ceně zboží není započítáno poštovné a balné. Cena za poštovné a balné bude k ceně zboží připočtena dle vybrané možnosti přepravy a podle ceníku přepravy (ČP, PPL).

2) Zrušení objednávky

Zrušení objednávky je možné do 24 hodin od odeslání objednávky, pokud zboží nebylo ještě provozovatelem odevzdáno k přepravě. Zrušení objednávky musí být provedeno elektronickou poštou na e-mailovou adresu provozovatele.

3) Dodací lhůta

Dodací lhůta u zboží prodávaného v tomto e-shopu je v závislá na lhůtě uvedené u konkrétního druhu zboží. Zboží vedené jako zboží na skladě je expedováno zpravidla do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Zboží na objednávku je zpravidla expedováno do 4 týdnů ode dne potvrzení objednávky. Upřesnění data expedice bude součástí potvrzení objednávky.

4) Způsob dodávky zboží

Provozovatel e-shopu na dodávky zboží využívá služeb České pošty a.s., PPL CZ s.r.o. a Ulozenka.cz, případně služeb osobního odběru.

U zásilek do zahraničí bude k objednávce individuelně připočtena paušální cena poštovného a balného, dle skutečných nákladů na expedici a písemně potvrzena elektronickou poštou.

5) Výměna zboží

Výměna zboží je možná jenom po předchozí dohodě s provozovatelem. Náklady na tuto výměnu nese objednavatel v plné výši. Výměna zboží je možná jenom u zboží bez jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží v našem e-shopu. Některé druhy zboží není možné z hygienických důvodu vyměnit.

6) Vrácení zboží

Zboží zakoupené v tomto e-shopu je možné vrátit provozovateli do 14 dnů od převzetí zásilky. Vrácení zboží je možně jenom u zboží bez jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží v našem e-shopu.Některé druhy zboží není možné z hygienických důvodu vrátit.

Postup

  1. objednavatel informuje o vrácení zboží provozovatele předem telefonicky, či e-mailem
  2. objednavatel zašle zboží jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu provozovatele
  3. vracené zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno nerozbalené v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií o koupi zboží v našem e-shopu
  4. je-li vrácené zboží v pořádku dle bodu 3 tohoto článku, provozovatel vrátí objednavateli peníze do 3 pracovních dní převodem na účet objednavatele - s výjimkou případu kdy dojde k dohodě o jiné formě kompenzace
  5. provozovatelem e-shopu budou vráceny peníze pouze za zakoupené zboží, provozovatel nebude hradit náklady na poštovné

7) Reklamační řád

Reklamační řád tohoto e-shopu vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě.

Souhlas s reklamačním řádem

Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od přepravce, případně vyzvednuto na poště.

Povinnost kontroly.

Zákazník je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme zásilku a neprodleně kontaktuje provozovatele. Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný záruční list (fakturu - daňový doklad), je povinen ihned informovat provozovatele, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Provozovatel ručí jen za výrobní vady. Za vady vzniklé při přepravě ručí dopravce.

Provozovatel neručí za:

  1. vady vzniklé běžným užíváním
  2. vady vzniklé užíváním odporujícím Návodu k použití
  3. vady vzniklé nesprávným skladováním a údržbou

Postup

  1. objednavatel oznámí provozovateli zjištění vady telefonicky nebo emailem
  2. objednavatel zašle zboží jako doporučený balík na adresu provozovatele
  3. do zásilky objednavatel uvede důvod reklamace a přiloží doklad o nabytí zboží

8) Záruka

Na zboží prodávané v tomto e-shopu se vztahuje záruka 24 měsíců. Záruční lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. V případě, že zákazník nemá doklad o převzetí zboží, počíná záruční lhůta běžet dnem vystavení daňového dokladu. Reklamace budou vyřízeny nejpozději do 30 dní od obdržení reklamovaného zboží.

Provozovatelem tohoto e-shopu je společnost:

Společnost je registrována v České republice a podléhá českému právnímu řádu. Všechny případné spory budou řešeny podle českých právních norem a před Obvodním soudem pro Prahu 3.